Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 nov 08, 15:06

Opprinnelig postet av Costanza

Brenne og Gashi har mange av de samme kvalitetene. De har brukbar teknikk, stor arbeidskapasitet og liker å være med i angrepsspillet. Begge har samtidig den svakhet at de litt for ofte mister ballen i angrepsfasen (tar for stor risiko) som skaper overgangsmuligheter for motstanderen. Da kommer den defensive returjobbingen inn i bildet, og her mener jeg Gashi er en del bedre enn Brenne. Med Brenne får vi flere løp inn i 16-meteren og kanskje flere mål, men vi mister også den fandenivoldske jobbingen til Gashi defensivt. Det er ikke tilfeldig at FFK som lag er blitt langt bedre defensivt med duoen Wehrman/Gashi sentralt på midten. På grunn av Wehrmans tilstedeværelse, virker det som mange overser Gashis formidable defensive bidrag i kamp etter kamp.

Men jeg sier ikke nei takk til Simen Brenne for ca 4 mill. En midtbanespiller vi vet er kapabel til å score mange mål, han er lokal, fremdeles i gunstig alder og absolutt en dyktig fotballspiller som vi kan få god bruk for.

En god sammenlikning av de to.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340