Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 18 nov 08, 21:49

Jeg limer inn det jeg skrev på FB....

Jeg var veldig positiv da han ble ansatt i klubben, og det så ut som han virkelig tok tak i problemene. Men jeg må si jeg har mistet litt av respekten for han når det er han som har laget mye av bråket rundt klubben.
Styret har uttalt at de må gjøre grep for å spare inn penger, å slanke administrasjonen da er helt ok for meg - og dessverre så må det gå ut over en eller annen.
Han gikk ut med de økonomiske situasjonen, problemet er jo at han tydeligvis gikk ut med feil tall og uten å avklare dette internt i klubben, slikt blir det selvsagt tumulter av og derfor unødvendig av Bergstrøm.
Det er greit nok at det er lov å arbeide for en annen arbeidsgiver, når man er sykemeldt i den første - men det er da hevet over enhver tvil at det sender ut dårlige signaler til folk i Stjernen og klubbens supportere.
Og til slutt, blir man ansatt i en bedrift så har man da prøvetid, slik er jo vanlig praksis det - og føler klubben at noen må vekk for å spare penger så er det både enklest og best at man tar de med prøvetid og ikke de faste ansatte.

Så jeg skjønner du er frustrert og føler deg urettferdig behandla, Svein - men jeg håper ikke du kommer noen vei med saken din. Jeg trodde faktisk du ville det beste for klubben. Samtidig var det en annen som nevnte her at etter Bergstrøm forsvant, så har jo bare flere og flere stått opp og jobbet for klubben, entusiasmen har steget flere hakk. Kanskje det faktisk er Joramo som er den rette mannen for klubben!

---------------------------

Særp er et forbanna høl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f