Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 18 nov 08, 12:50

Hvis du heller treffer litt til høyre eller venstre for hue hannes, kan det til og med bli mål ut av frisparkene dine.

Har vært med på supportercupen et par ganger. Første gang på b-laget te Plankehaugen. Skåra ett med hue og ett på volley. Sannsynligvis mitt høydepunkt som fotballspellær. Ble jo lagets toppskårer... Vi klarte kun å slå det mest drita Klanslaget. Ble tilbudt en pils om jeg kløppte ner en fra Bastionen som hadde malt seg i trynet. Rakk ikke det før kampen var over. Og man er jo tilhenger av fair-play. Husker ikke noe fra den andre turneringa. Kan umulig ha gått særlig bra. Tapte nok alle kampene, og jeg spella sikkert på b-laget igjen.

Poenget er uansett at supportercup er moro. Det bør bli en del lag fra Fredrikstad denne gangen. Dette er også en gylden mulighet til å få til en sosial happening for ymse supportere. Klanen pleier å komme med en buss eller to, så det blir nok liv. Arrangører som legger litt av sjela si i dette, arrangerer gjerne en konsert på kvelden.  

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340