Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 nov 08, 10:47
Endret: 18 nov 08, 10:52
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av ommb
Jaja, det løsær seg vel for snille supportere?

Bare så synd vi har BRH som gjør som mye gæli... Så om vi kun skulle signere Lene Mykjaland og han fyren i Bare Egil Band, så vet vi hvem vi skal skylde på.

På en annen side, BRH hevder jo at det er så forbanna mange juletrær i Plankehaugen. Å selge disse før jul må jo gi en kjempeavkastning? Da får nok Stjernen et godt lag til neste sesong i hvert fall...

Tilbake til tråden:

Er det noe jeg ikke er bekymret for før neste sesong, så er det forsterkningene. Eller, økonomien kan sette en liten festbrems på det hele. Og får vi ikke hentet Everton, så tror jeg det kun er fordi Tor-Kristian Karlsen har noe bedre å hente. Den mannen har full kontroll på nesten alt som rører seg av talent i Sør-Amerika. Jeg har i hvert fall et håp om en brasiliansk kantspiller som er både yngre og bedre enn Alanzinho. Han ble hentet fra en bakgårdsklubb i Brasil for 200 000 kroner eller noe.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f