Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

brutobrutalis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 jun 08
Innlegg: 6

Lagt til: 12 nov 08, 20:11

Må bare få si: Den generelle oppfatningen av tribunekultur i Fredrikstad, er latterlig og bisarr. Nå er det faktisk slik, at den ”normale” sinnsfriske Ola Dunk rent statistisk gjentatte ganger vil bryte en norsk lov i løpet av en uke. Du kjører for fort, snakker i mobil i bilen, går på rød mann, drikker på offentlig plass osv. I tilknytning til norsk supporterkultur generelt, så har majoriteten av menneskemassen bestått av unge norske menn (som da også bryter lover hyppigst). Stereotypien av en supporter, har da heller aldri vært ”koseklumpen” av en bestefar, eller morra di. Tribunen skal være et sted for gallskap og spontanitet. Mor må gjerne delta på moroa, men da bør hun da også innlemmes i et fellesskap, ikke forme det etter eget hjerte. Når folk klager på at enkelte hopper, slik at barn kan dyttes: Ja, da bør du kanskje gi f i å ta med barna på kamp? Kanskje bør du heller ikke ta plass der selv? JA, lover bendes på norske tribuner. Jeg håper for GUDS SKYLD at alle evner å gjøre nettopp dette, om NFF skulle iverksette sine planer om sittepåbud. Norsk supporter allianse har fremmet forslag om å få lov til å blusse på oppmerkede områder på tribunen. Dette blir høyst sannsynligvis ikke vedtatt, men gis vi ikke lov, så er det faktisk helt greit at man en gang i mellom, tar seg lov.. At enkelte på dette forumet i det hele tatt tør å leve, er for meg et mysterium….


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f