Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 nov 08, 18:27
Endret: 12 nov 08, 18:33
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Gardarson

Det var også minst to andre enn Finstad som var oppe å lekte seg som forsanger.. Han ene så bra rusa ut i tillegg, da kan man ikke forvente å dra med seg massene når man ikke blir tatt seriøst!

Det var kun meg, Glenn og Finstad som "lekte" oss som forsangere. Mulig jeg er "rusa" på å få igang stemning eller "rusa" på FFK, men takk for personangrepet. Var forøvrig også forsanger i Molde serierunden før, og hørte mye positive ord. Jeg føler at har man guts til å stå der og føler man har noe å bidra med, så kan man ta ansvar. Gæren kan du heller kalle meg, for det er jeg for FFK. Men det er jo ingenting som tilsier at jeg skulle vært noen bedre forsanger enn deg, så du kan vel bare prøve deg du og da. Wink Fint at du iallefall la merke til at jeg sto der. Grunnen til at jeg kanskje var litt "ustø" på plattformen var fordi jeg forstua ankelen noen inn i h.... før kampen når jeg ble litt ivrig med hoppinga/synginga. Jeg skal si deg at det er en utfordring å hoppe med en venstreankel som er dobbelt så stor som den andre. Om det er videre smart å hoppe på plattformen med en sånn fot kan sikkert diskuteres, men de der antydningene kan du spare deg for. Jeg prøvde bare å gjøre alt for å få opp stemninga for å hjelpe laget jeg elsker. Fint om du tar det med meg personlig på stadion til neste gang. Og når det er sagt så synes jeg vi har utviklet oss på stemningsfronten i år, spillerne og Grønis skryter av stemninga óg, men jeg skjønner VELDIG godt hvorfor Zoran hadde problemer med å beherske seg der han sto under Viking-kampen. Jeg sto nemlig der selv, og det så mildt sagt patetisk ut på akkurat den siden. En god del bedre på Glenn sin side, men der kunne også ting vært bedre. Jeg håper og tror at nytt felt, sangkontrakt og mer "kompakthet" kommer til å gjøre underverker for neste sesong. PH skulle bare ha tatt seg råd til en vegg. Wink


Opprinnelig postet av Scout

Jeg prøver igjen: Hva med å tenke tanken om å snakke med de rette personer i PH og/eller FFK for å faktisk få et egnet sted til å fyre av et bluss med tilhørende hopping og feiring. Jeg foreslår dette 100% seriøst!

 

Jo det er ingen dum idé, og den har blitt luftet før. Spørsmålet er om det finnes velvillighet i ulike instanser for det. Norsk Supporterallianse jobber jo for øyeblikket for en lignende ordning, og da er det vel bare å krysse fingrene.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f