Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 06 nov 08, 17:26
Endret: 06 nov 08, 17:27
Endret av: Gardarson

Hehe, bra innlegg baddas.. Da er jeg faktsik en Ultras da! Sammen med veldig mange andre på PH feltet! Hvis som du selv sier det å være en ultras er å: være rimelig bra engasjert i klubben, bruke det av penger for å følge laget, aldri sitte på kampene, synge stort sett hele tiden osv. Da er jeg uten tvil en heavy Ultras (desverre).

 

Men du sier at det er ikke så farlig om klubben får bøter for noen idiotiske guttestreker? Om dette skjer hver kamp - noen, sånn ca 10 kamper iløpet av sesongen. De får vel mellom 10-20000 i bot, det er fort 200 000 kroner det! Er det en bagatell selv for en fotballklubb, særlig som sliter økonomisk?

Vet det er satt på spissen, men med den mentaliteten mange har, så er jo veien fra å blusse en gang kort til at det skjer ofte?

Dessuten er jeg redd dette kun er starten på noe, som med årene fort kan utvikle seg til svenske tilstander, vil vi det? Jeg vil det ikke! Jada, akkurat nå er det kanskje "uskyldig" moro men det er vel slik det begynner....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f