Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 nov 08, 22:58

det er nå slik at nivåforskjellen mellom TL og 2div absolutt er vesentlig. at spillere presterer på tredjeøverste nivå betyr ikke at de er gode nok for A-laget. gerrbrand er en klassestopper. martinsen er solid men ikke i nærheten av patricks klasse, han er heller ingen aktuell erstatter for gerrbrand all den tid vidar og raio er samme spilletype. shabani har vært i A-lags troppen i 2år(?) nå og er foreløpig vurdert som et 5valg(bak raio,gerrbrand,ophaug,martinsen) og jeg ser egentlig kun 3alternativer for ham: 1.leies ut til en adeccoklubb, 2.fortsetter å spille og utvikle seg på ffk 2, 3: selges,frigis.

mehmeti vet jeg altfor lite om, men han vil også stille langt bak i køen per dags dato og vil ikke være aktuell for A-lagsfotball nest år grunnet overnevnte beskrivelse av dekning på stopperplass. gerrbrand bør eventuelt erstattes av en lignende spilletype, men er ikke 1pri.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f