Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 05 nov 08, 22:48

Opprinnelig postet av Gardarson

Håper ikke dere mener at Ramberg og Tegstrøm er de beste spillerne i TL som sitter på benken?

Greit at nivået i TL ikke er vannvittig høyt, men at disse to er de beste på benken i TL, den må dere lenger ut på landet med! Ramberg hadde neppe fått noe særlig spilletid på noen andre lag i TL.

Her på siden er Ramberg den med 18 beste snittet i år og Tegstrøm nummer 19! På VG børsen er Ramberg på 88 plass, mens Tegstrøm er nummer 138 (av 138!)! Men det er helt sikkert de beste innbytterne i TL..

Når Tegstrøm er den 6-7 best betalte spilleren skulle han spilt fast og banka inn mål etter mål! Han er absolutt første pri å kvitte seg med! Gi heller Kasey den lønna han fortjener!

Vet ikke om jeg skjønte hva du mente her. Er du enig eller uenig i at Ramberg og Tegström er blant de beste innbytterne i TL?

Du referer til VG børsen. Det er 14 lag i TL, og i utgangspunktet 11 spillere i en første elver. "Normalt sett burde vel da spillerne i første elverene ta opp de 154 første plassene? Kan ikke se at Rambergs 88 plass eller Tegströms 138. plass motbeviser at de er blant de beste innbytterene.

Videre tror jeg at flere spillere vil akseptere å sitte på benken i RBK og Brann enn i FFK. Det er begrenset hvor gode "benkeslitere" FFK klarer å hente. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340