Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 04 nov 08, 13:46

Opprinnelig postet av sarpen

Og jeg er Sarping og støtter FK Sarpsborg Sparta, som forhåpentligvis snart kutter navlestrengen til Sparta, slik at vi nok engang kan ta tilbake navnet vi vil ha SFK med blåhvite striper.

Ærbesfolket på Brevik kan leve i sin boble, lykke til.

Ehh, jeg glemte at leken med gummiskiva på is er ut alle andre steder enn på Brevik. Sats på hockey dere og la oss ta oss av fotballen.

 

 

 

Navlestrengen er heldigvis kuttet og jeg håper for ALL del at dere fjerner Sparta fra navnet slik at alle inkassovarslene kommer til riktig klubb og ikke sånn at Sparta navnet taper sitt gode navn og rykte pga surret deres. Konk og fiasko en gang allerede (Borg Fotball) og er på vei mot den andre nå. Snakk om å kalle andre for å leve i ei boble!

 

Gummiskiva på is er kanskje ut for deg, men Sparta har ti ganger så mange tilskuere på samme dag som "Konk FK" laget ditt! Dere har ikke peiling på hva dere driver med og resten av publikum og næringslivet har skjønt det. Dere har ikke skapt noe som helst selv men er flinke til å kjøre det i grøfta. Pinlig!

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f