Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 08, 02:26

Personlig mener jeg at Tegan, Dardan Mehmeti, Christian Halvorsen, Agim Shabani og Erik Mellevold Bråthen (om vi beholder Ørlund) forsvinner.

Fra før er jo Tarik, Brian West, Kouadio og Fofana borte. Da er 9 spillere ute...

Dardan, Christian Halvorsen og Agim har ikke fått særlig tillit i år, og jeg ser heller ikke hvem de skulle kunne kjempet ut om en plass i start ellveren. Mulig et utlån til 1 divisjon eller noe hadde vært en idè, men det er evt kun kortsiktig for spillerne selv. Tror begge parter kunne vært tjent med salg.

Bråthen er nok ett stykke bak Lasse Staw når det gjelder keeper plassen, og når han i tillegg har gått skadet så lenge som han har gjort, og hvis FFK velger å hente Ørlund, så er det liten sansynlighet for at han får særlig med spilletid.

 

Hvis disse spillerne forsvinner og FFK velger å hente Everton og Ørlund på permanent basis så er stallen nede i 22 spillere, (hvis ikke jeg har regna totalt feil da...)

 

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340