Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 nov 08, 23:13
Endret: 03 nov 08, 23:15
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Gardarson

Helt enig, for litt luking i beddet! Siden de er så mye bedre supportere og ikke liker oss jultrær heller, hvorfor skal de på død og liv stå sammen med oss og forsure feltet? Kan de ikke samle seg i hjørnet på motsatt side av PH?

Grunnen til at det ofte blir dårlig stemning føler jeg er mye pga BRH, RBH, BBB, KGB, NN, GHB,  Ultras Fredrikstad og hva f... de kaller seg.. Når dem skriker seg hese og viser fingern og bærer seg som om de har rømt fra Veum, så er ikke kkurat det med på å oppmuntre til liv! Merket ved flere anledninger igår at flere av dem (dere) Stod å gapa å vifta med fingern å greier mot Glenn fordi han ville noe annet enn dere.. Whats the point?? Å hva skjer med å sette seg ned for så å hoppe opp etter at dere har sett Liiiiiin supporterne gjøre det en stund? Ble ikke mye mere liv av at dere brått begynte på en egen sang mens vi andre var midt inni en..

Å den uendelige diskusjonen angående bluss? ja, det er sikkert dritfett å holde det blusset i hånda, men dere som står midt oppi det ser jo ikke noe av det, og vi andre gir stort sett faen i blussa deres, så hvorfor? det er IKKE lov, samma hvor kult det erYell

 

Jeg er for at en del av dem som ikke bidrar noe særlig på feltet finner seg en helt annen plass, eller i beste fall kan stelle seg utpå sidene, men for min del må gjerne ultrasfolka finne seg en annen plass å...

Å hvorfor i svarte fikk enkelte av dem klatre opp å late som om de var forsangere? Kan hvem som helst gjøre det? Jeg tror ikke det er rette strategien for å få folk til å synge på, tvert imot...

1. Ingen av oss tror vi er mer verdt enn dere andre, og vi har ingen problemer med "dere juletrær". Sålenge man elsker klubben er det et fett hva man går i, og da synes jeg faen meg visse personer her inne også skal tenke sånn.

2. Ingen pekte finger til Glenn så lenge jeg sto der (så ingenting av det hvertfall, og jeg sto med ryggen til banen). Det kom noen meldinger på at feil sanger og sånn ble satt igang, men ikke noe mer enn det å prøve å bedre stemninga.

3. Det ble blusset akkurat på samme sted som PH pleier å blusse. Er det så mye mer farlig fordi det er en av oss som gjør det? Faktisk er det BRED enighet blant oss at bluss IKKE skal forekomme på tribuna i Fredrikstad. Det var det også igår. Blussinga skjedde etter kampen foran tribuna.

4. Koselig at du registrerte deg her på forumet kun for å kommentere oss. Fint med engasjement i Fredrikstad, vi kan ikke få nok av det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f