Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 nov 08, 17:05

Opprinnelig postet av Solheim

Hele situasjonen BRH <-> PH kan vel nesten minne om en light Palestina <-> Israel. Dere kommer vel aldri til å innvitere hverandre på kaker og biola, men får gjøre det beste ut av det. Spent på neste sesong og se hvordan sammarbeidet blir med ny stand. Ny stand nye muligheter.

Men til all tyttebærpoliti her inne, dere ramser opp NØFF, PH og norsk lov osv. Hvem er lovens lange arm? Jo, utrolig nok Politiet og vakter av andre slag. Så hvorfor ikke la dem årdne opp i det og heller gi  litt faen i et jævla bluss eller om noen kaster en caps når det in the en of the day blir et helvettes bra liv ut av det? Bare gi litt faen så skal du se at hverdagen blir litt enklere. Som f. eks at noen av dere ikke trenger å gråte dere i søvn lenger pga litt uro på feltet. Og spar meg for: '' Ja skal vi bare gi faen i alt her i verden da, tenk om afroamerikanerne bare hadde gitt faen da, tenk da a.'' 


Var ikke et direktre svar til dig Glenn så det er sagt.

Hun som skrev masteroppgaven om casuals miljø har noen gode poeng. Eneste som funker for å knuse disse miljøene er internjustis. Når personer som oppholder seg på PH tribunen går inn for å skade FFK som klubb og gjør sitt ytterste for at FFK skal lide med økonomisk så holder det ikke med en bot på 7000 kr fra politiet. Da er det vår oppgave som supportere å fjerne disse personene eller gjøre det meget klart at slikt er ikke akseptert. Det er ikke bare det at de bryter loven, de skader også klubben. At de skader klubben får ikke politiet gjort noe med men det får vi som supportere.

Derfor må vi som supportere bry oss og skvise ut denne søppla eller det beste få de til å skjønne at slikt skal ikke forekomme, men det tror jeg dessverre ikke de personene klarer å få inn i hode.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f