Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 nov 08, 15:35

Jeg bet meg merke i et par ting under kampen igår! Jeg har hatt ganske mye respekt for hva BRH har stått for lenge, når det kommer til entusiasme, men det var noen hendelser som jeg igår syns var ganske irrasjonelle!

Dere kjefta ned Glenn fordi han starta på en ny sang, etter at han mest sannsynlig hørte at nå var det på tide å skifte! Og livet utenom i BRH steg betraktelig. Dette er forøvrig noe annet jeg har lagt merke til, er at de "gamle" sangene fungerer mye bedre enn de nye. Har nok ingenting med sangene å gjøre, men kanskje mer en vanesak fra de eldre traverne på feltet. Men keep going med nye!
Og denne surmulinga når resten av Haugen er stille, mulig dere så det som en effektiv greiie, men hvis målet er at vi alle skal tislutt fungere som en enhet, så kan det bli litt vanskelig å samarbeide med disse eldre traverne når dere kaller de søppel!
Jeg er helt enig i at man skal oppmane til synging, og ser ikke noe galt i å heve stemmen når man sier det, men jeg gjør ikke en bedre jobb av å bli kalt søppel!
Og jeg personlig syns jo at stillheten deres blir litt absurd, når dere kjefter ned PH for å være stille! Er mye morsommere å heller vise de at det går ann å lage liv, selv om vi ligger under! Sånn som noen få av oss gjorde når vi ble knust av VIF på Ullevål for en tid tilbake.

Og bare oppfordring når det gjelder denne dulte/rocke/slosse hoppinga, så må dere også tenke dere om når det gjelder folk rundt, igår gikk dette utover 2 yngre jenter som kanskje ikke syns dette var så kult.

Jeg tror faktisk at ingen på feltet egentlig ikke vil ha dere der, men det er noen handlinger og uttalelser som kommer som gjør at inntrykket ikke bedres.
Jeg står sammen med dere fordi livet er bra rundt dere, og jeg håper jo at dette skal smitte videre!

Lykke til til neste sesong alle sammen!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f