Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 nov 08, 15:04
Endret: 03 nov 08, 15:07
Endret av: mysthical

Opprinnelig postet av Liraren

så du mener at man skal nekte personer inngang fordi de mener noe annet enn deg?:)

Støtter deg på den ass, hva med og nekte alle som har noe på rulleblad inngang også:)? eller alle de som ikke er medlem av statskirken?

Kan bli en artig silly season:)

Les innleget en gang til. Jeg bryr meg ikke om de som mener noe annet en meg. Jeg har faktisk meget stor respekt for de som tør si fra at de mener noe annet for det er det ikke mange som gjør. Dette gjelder ikke hva jeg mener eller ikke mener, men hva som er lov og ikke lov. Vet ikke hvordan det skal sies klart nok. Men prøver. Bluss er ikke lov og dette er meldt klart fra av FFK og PH. Hva jeg mener er uvesentlig hva reglene sier er det som gjelder. Har du noe mot reglene ta det opp når det er valg men så lenge de reglene finnes så skal de følges.

Men de som bevist ønsker å skade FFK bør nektes adgang. Og de som blusser på stadion vet jo at

1: dette er ulovlig i norge uten spesial tilatelse fra politiet

2: at det ikke er tilatt av NFF

3: at det ikke er tilatt av FFK

4: at det ikke er tilatt av PH

 

Når man da fortsatt blusser så gjør man ikke dette bare fordi det er tøft, men fordi man har et intenst ønske om å skade FFK som klubb. En person som er ved sine fulle fem og er såpass oppgegående at han fungere i samfunnet kan seriøst ikke komme å si at han blusser for å støtte laget når han vet hvor mye problemer det skaper. Hvem vet, kanskje FFK ikke får råd til Everton pga at de må bruke pengene på bota i stede. Ja dette er satt på spissen vet det, men kan jo faktisk være en realitet så mye som FFK sliter økonomisk.

 

Så for å prøve å gjøre det ennå tydligere. Alle som bevist og  med fult overlegg gjør noe for å skade klubben bør utestenges på livstid fra Norsk fotball. Bruddet man da gjør skal altså stride mot klubbens egne regler og NFF sine regler.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f