Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 nov 08, 14:44

Opprinnelig postet av Lars 29

Opprinnelig postet av Liraren

så du mener at man skal nekte personer inngang fordi de mener noe annet enn deg?:)

Støtter deg på den ass, hva med og nekte alle som har noe på rulleblad inngang også:)? eller alle de som ikke er medlem av statskirken?

Kan bli en artig silly season:)

Mulig du har lav inntelligens Liraren, eller at du gjør deg dummere en det du er. men tenk deg om. Om en person har et rulleblad, er homofil, er kristen, innvandrer etc har faktisk ingen betydning, helt til den eller de bryter de lover og regler som gjelder på Fredrikstad stadion. Først da behandles alle likt. Er faktisk ikke kristne eller de med et rulleblad som har vært problemet på Fredrikstad stadion, men faktisk elementer fra BRH.

Inntelligensen min er irrelevant i denne diskusjonen!

 Og hvis holdningen offisielt til BRH skal være at de aktivt støtter blussing så må de nektes adgang. Legg merke til at jeg skriver hvis, dette skriver jeg fordi det jeg ikke finnen en offisiell utalelse fra BRH men at de fleste BRH medlemmer her inne støtter det og synes det er tøft å skade FFK.

Dette skrev mystichal, han sier jo klart og tydeli her, at hvis Brh har en mening som ikke er lik hans mening, burde de bli nektet inngang!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f