Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 nov 08, 14:10

Opprinnelig postet av Lars 29

Opprinnelig postet av Scout

Jeg må bare spørre: Hva var poenget?

Helt enig med trådstarter. Henvender meg derfor til de "tøffe" gutta i "den nye generasjonen".

Hva var egentlig poenget av å fyre av en rakett og et bluss 3 meter fra 5 politifolk og 4 vakter? Setter her opp noen alternativer dere kan vurdere:

1.For å  vise at dere driter totalt i de regler som er satt av PH, FFK og NFF?

2. For at dette er tøft for dere?

3. Mangel på inntelligens?   

Her kan dere velge mellom 3 alternativer. Synes vel dere beviser alle tre. Skal være helt ærlig.For meg er dere og forblir dere en stor vits, en gjeng med drittunger og ingenting annet. Dere kaller dere for Ultras, men lever veldig dårlig opp til navnet. Hva slags posisjon har dere til å sette dere over de reglene som FFK, PH og NFF har satt? Bør ikke dere som en liten gruppe forholde dere til hva flertallet på et supporterfelt mener? Dere har vist så tydelig flere ganger at dere driter i regler og deres medsupportere. "Vi vil blusse på feltet, for det er så tøft". "alle andre er så dumme som ikke lar oss blusse" etc etc...Det at klubben, PH kan få bøter og et dårlig rykte betyr ingenting. Bare vi får gjøre som vi vil. Ser dere hyller Lyn blussingen, men FFK kommer fortsatt til å få bot for dette, fordi det ikke er lov. Kan stave det med store bokstaver, IKKE LOV. 

Diskuterte med flere PH medlemmer igår og nå er det på høy tid at det skjer noe. Disse "elementene" bør og skal ikke sette standarden for hvordan flertallet ønsker å ha det på vårt supporterfelt. Nå er det på høy tid at BRH fjernes fra PH-feltet for godt. Jeg og flere med meg er mektig lei hele BRH. Dette må tas ved roten før det blir værre. Er som om man får ugress i blomsterbeddet. Da fjerner man dette før det utarter seg.    

Vi trenger også nye koster i PH. For å få litt mer struktur og orden i egne rekker. PH skal være et positivt innslag, men også støtte laget på en best mulig måte. PH kan støtte laget like bra uten dette "ugresset".

 

Lyn blusset ikke:)

resten av innlegget ditt synes jeg var morsomt:)

forøvrig så er det vel bare jeg som har "hyllet" lyn sin "blussing". Så skjønner ikke hvorfor du skriver dere?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f