Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 08, 12:11

et godt poeng fra denialsander, ffks lagmoral helt fantastisk i år. vi har nesten vært best i samtlige kamper i år,rett og slett overraskende. kommer ikke på i farta om vi har ufortjente seire? vi har ufortjente tap i bergen og drammen. må eventuelt bli tapene mot bæringene og tapet i bodø som laget presterte svakt.

spesielt U borte mot enga var bittert, på stillingen 1-0 til oss badet vi i målsjanser uten å avgjøre. det endte 1-1,

som enkelmatch velger jeg årets tredje seriekamp på lerkendal som den største opplevelsen av den enkle grunn at jeg satt ringside som innflytter i bartebyn og jublet som en helt på et trønderfelt på stadionCool(skulle selvsagt stått ved haugen, men kløna det til i bestillinga av billetteneTongue out).

ellers kommer man ikke utenfor 1omg hjemme mot lsk, verdensklasse offensivt-champagnefotball!!samt mot et lag ffk normalt står svært,svært dårlig til. var ute og reiste når ffk gjestet åråsen, klarte ikke å følge radiosendinga etter at everton gjorde 1-0. når jeg kom hjem mokket jeg på tekst-tv og jublet som en gal mann når dette møtte meg 1-2 SLUTT.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340