Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 okt 08, 16:15

Opprinnelig postet av Holters

Vurdering av hvilke spillere som er "utsatt":

Keepere:

  • Runar (tilbake til Start)
  • Bråthen (muligens utlån for erfaring dersom Ørlund signeres).

Forsvar:

  • Shabani (fristilles eller utlån for erfaring, 0 spilletid i år)
  • Halvorsen (ikke fornyet tillitt, er rangert bak Wallace, Thomassen og Ophaug).
  • Mehmeti (fortsatt usikkert om han får tillit utover denne sesongen, men synes han virker mer spennende enn Shabani)

Midtbane:

  • Stadheim (fristilles, han er for dårlig for Sogndal til og med).
  • Elvestad (utlån for erfaring, har stagnert noe pga skadene, så han trenger spilletid, og posisjonen han er utfordrer til er meget vanskelig å få spilletid i hos oss).

Angrep:

  • Tegan (salg for å frigjøre midler, har nok en god kontrakt i forhold til spilletid, men tror han blir vanskelig å få solgt. Ja, han imponerte i siste innhopp, men en svale gjør ingen sommer).

Det hadde vært 7-8 ut og da hadde vi stått igjen med 18-19 spillere (inkludert Ørlund og Everton) i troppen. noe som selvsagt ikke er særlig realistisk. Jeg ønsker tre ytterligere forsterkninger før neste sesong, så får vi se hvem som eventuelt må forlate klubben for å gjøre plass til de 2-3 forsterkningene klubben har uttalt at de ønsker å hente.

I tillegg har vi jo noen spillere som kan være aktuelle for salg.

Er enig i det meste av det du skriver. Men det som er dumt med dette forslaget er at spillerne du vil ha vekk er stort sett kun nordmenn! Vi trenger norske spillere også, og det blir fryktelig dumt og dyrt å kjøpe mange nye. Det har vi ikke råd til. Greit at alle de vi har ikke er gode nok, men med bedre matching tror jeg hvertfall et par av dem kan ta noen steg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340