Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 20 okt 08, 21:17

1. Jeg vil ha ned Lillestrøm, for det ville vært et tungt skudd for baugen til en klubb i omtrent samme størrelse i nåværende stund (ca?). Så mange tapte milloner i inntekter som et nedrykk vil medføre (i en tid det lønner seg å ha penger på bok) unner jeg en så stygg klubb, med så vemmelige supportere som LSK. Jeg ønsker ikke å ha dem nede i 1 div for alltid, de må gjerne hilse på i TL nå og da, men heller ikke mere enn det. Sportsklubben i spøkelsesbyen burde ikke ha et større potensialet.

 

2. HamKam. Trenger jeg å nevne alle grunnene til det?  Dårlig spill, ufyselig og grisete spill, elendig bane, gyselige supportere, stygg arena (nå skal me spile hemmat!), kjipe bortekamper.. Kort oppsummering: Alt.

 

[2] Ellers så mener jeg at Strømsgodset ikke burde være i TL. De burde delt antall tilskuere broderlig med Mjøndalen og ergo ikke hatt et publikumsgrunnlag til å spille i TL. At klubben fra før av ikke spiller fotball eller har et underlag som er TL verdig teller selvsagt også negativt. Det er et eller annet uspiselig med godsetunionen. Historien viser også at FFK har slitt med Godset i avgjørende kamper, så la dem holde seg på et passe lavt nivå. Pga økonomiske årsaker tror jeg at i løpet av få år så vil godset slite såpass med satsningen at de går nedenom og under alikevel, så jeg trenger ikke å ha dem med på lista mi.

 

Det som taler for både godset og LSK er kort reisevei, men det er et gode jeg er villig til å sake hvis jeg hadde fått servert valget.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340