Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 okt 08, 14:08

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Problembarn

for å sitere en kjent "fotballekspert" : Kvinnefotball er verken kvinner, eller fotball.

Sukk... Så er vi igang igjen. Denne debatten kommer jo opp til stadighet, og ved et tilfelle for noen måneder sida, ble det til slutt en brå stopp på pesspreket etter noen særdeles treffende kommentarer. Det var tydeligvis ikke alle som fikk med seg den... Jeg orker ikke/har ikke tid til å lete opp tråden nå, men noen andre kan kanskje gjøre det (i et mer treffende forum enn "Etter kamp: FFK - Viking"-tråden).

Edit: Jeg orka allikevel - her er den. Ta gjerne opp diskusjonen igjen der, men les for guds skyld gjennom det som står der først, spesielt innlegga til denialsander og Jon Syversen.

Tilbake til dagens tema...

Det som står der er tull. Det er ikke mulig å sammenligne kvinnehåndball og fotball. Nettopp fordi det er mye mindre baner og mindre mål. Dette gjør det mye lettere for en svakere kvinnefysikk å mestre. Fotballmålene er alt for store til at kvinner skal kunne stå keeper. Du ser jo utrolig ofte enormt svake lompeskudd komisk dette inn i målet fordi keeperne aldri greier å redde baller som er i nærheten av ribba. Dessuten er fotballbanene for store siden kvinnene ikke stoler på fysikken i så stor grad i fotballen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340