Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 okt 08, 21:14

Hehe, Grodås sin uttalelser viser vel at mannen ikke er spesielt klok. Å påstå at det er fjerdedommeren sin skyld som ikke sender Grodås lenger opp på tribunen blir jo bare komisk. Jeg syns egentlig Erland Johnsen er en flott fyr, og har full forståelse for at det kan koke litt som trener. I situasjonene der og da kan det fort koke litt for en, men Johnsen er jo ute og beklager umiddelbart etter kampen. Men Grodås sin uttalelse er artig. :)

Ellers syns jeg det er på sin plass å rose Grönhagen for uttalelsene på tv2sport etter kampen! Han kommer ikke med skandaleuttalelser, og kritiserer hverken egne spillere eller LSKspillere for hva som skjedde under kampen. Meget klokt gjort, han er en utrolig smart fyr! Flott, Anders!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340