Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 okt 08, 22:06

Opprinnelig postet av eliot

Opprinnelig postet av Solheim

Manchester Shitty kan aldri stoles på

  Det finnes jo ett større dritt lag i den byen der da. Wink

haha!så sant, så sant. slår meg egentlig at dette hatet mot manu gir meg mange tunge stunder all den tid united med fergie-sutra i spissen har dommerne i lomma, og gang på gang får tildelt poeng. united er vel gode nok fra før av, trenger vel ikke all den dommerhjelpen i tillegg?

det som er også er søtt er at sesong på sesong regnes lpool som en reell utfordrer-i hvert fall i manu miljøene. der blir man forferdelig skuffet om pool vinner kamper, burde det være slik da lpool uansett ikke er en tittelutfordrer?(kun 1gang de seneste år..). selv med årets start tviler jeg på at lpool klarer å opprettholde en lang seiersrekke. kan banne på at united og chelsea drar inn en seiersrekke på 10kamper+.

lpool kan derimot utfordre arsenal om 3plassen. arsenal som kanskje spiller flottest fotball, men det hjelper lite da troppen er for tynn til å ta ligagull.

når det gjelder helgens kamp var det en fantastisk lagpestasjon å hente opp 0-2 borte på en av de vanskeligste arenaene. etter skrtel's skade var lpool også redusert til 10mann,allikevel vinner vi 3-2, SINNSYKT sterkt!!første test på om lpool's sesong var en blaff kom mot stoke-der sviktet pool mot PL's mest destruktive lag som med stor sikkerhet rykker ned. neste test er hjemme mot wigan-like lag SKAL man ha 6poeng mot i løpet av sesongen. ifjor endte det 1-1 etter et langskudd av selvmålskongen bramble...blir ikke sjokkert hvis lpool snubler når man "endelig" virker å være på gang.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340