Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 okt 08, 18:04

Det er vel forståelig at LSKfansen og spillerne blir sinte med en gang, men går de gjennom kampen på video etterpå vil de se at FFKspillerne ikke kastet seg. Jeg syns det er total mangel på fair-play av Vidar Riseth å gå bort og kjefte på Wallace når han er på vei av banen med skade.

En annen ting er å kjefte dersom motspillere ligger nede på banen med skade gjentatte ganger, men Wallace var på vei ut. Idioti av en Riseth som provoserer meg stort. Men, jeg tror det i realiteten dreier seg om at Riseth er bitter fordi han ikke klarte å stoppe Gashi mot RBK på stadion i fjor. :) Riseth er en komplett idiot, og det må han få lov til å være! :)

Ellers syns jeg dommeren er forferdelig. Folk klager på Edvartsen pga en total feilvurdering. Da syns jeg Tom Harald Hagen er verre, for han ødelegger kampen ved å vise mangel på fotballforståelse. Han bør etter to etterslengere på starten av kampen signalisere at dette vil han ikke ha noe av(som de var ekstremt dyktige på i EM), så slipper han alt det tullet som kommer. Skaden til Ophaug er et rent uhell fra Mouelhi og han bør ikke klandres. Men det er andre spillere som spiller stygt, og Brenne bør hvertfall ha gult kort for kvestingen av Barsom i 2.omgang.

Når han da velger å gi gult kort til Wallace for å være nær en ball som fra før av er på banen og gi Gashi gult kort for å snakke med linjedommeren/se stygt på dommeren, men ikke klarer å ta for stygge etterslengere med knottene først syns jeg ikke man bør få dømme tippeligafotball. Piiroja får jo gult kort for ikke fullt så stygge taklinger som andre fra LSKspillerne, og det blir helt umulig å forholde seg til for spillerne.

Ellers honnør til ALLE spillerne! Elvestad og Thomassen kommer inn i en tøff bortekamp som er amper og løser det på en bra måte. Thomassen er ekstremt dyktig til å presse høyt og kollektivt, kjempebra! Elvestad gjør det han skal gjøre, spiller på det helt enkle. Han prøver ikke å briljere for å vise seg frem, men løser det helt enkelt. Flott! Örlund har et par flotte redninger, og Martinsen løste det godt til å ha vært skada lenge. Everton gjør igjen en god kamp. Kjempeflink feilvendt i mellomrommet, meget spennende!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f