Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 06 okt 08, 12:44

Opprinnelig postet av veiron

Synes du skarve 500 fra Plankebyen er bra oppmøte når dere møter LSK på Åråsen og dere kjemper om gullet? Kan forøvrig informere om at Stabæk Support var omtrent like mange som dere på Åråsen, men laget betydelig mye mer liv. Hadde håpet dere skulle være fler og gledet meg til tribunekampen... Men det var kanskje bra at dere var såpass dårlige i går, ettersom vi i KFL hadde årsværste på tribunen.

Problemet er at vi drar til Åråsen og forventer smerte, LSK spiller så dårlig fotball at det er en lidelse å se på. De som møter opp gjør sitt beste, til tross for sluggerfotball fra de lokale hooligans. Hørte forøvrig ikke ett pip fra undulatene for godt ute i 2ndre omg.

Opprinnelig postet av veiron

Kampen vant FFK fullstendig ufortjent, men sånn er fotballen. Er det mulig å ha så mange feige pingler på laget som det FFK har? Men gratulerer med en viktig seier.

Hehe feige pingler? Er det noen oppe i hulene i Lillestrøm som fortsatt tror på fysisk fotball? Fortjent seier bør gå til det laget som bryter best kanskje. Da hadde vel Torp ruule'a i Elite.

Med tanke på antall skadede spillere, så vet jeg ikke helt om det var verdt det :(

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f