Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 okt 08, 23:36
Endret: 05 okt 08, 23:37
Endret av: FFK1903

Akkurat kommet meg hjem nå og hvilken herlig dag det var! Fy faen som jeg ønsker LSK langt faen i vold nedover divisjonene!

Casualsfolka traff jeg på et stykke fra stadion. Hørtes ikke ut som de var fra Fredrikstad egentlig og de visste heller ikke helt hvor stadion var. Delte seg inn i grupper på fem og fem og lusket avgårde og trodde de var kule. Selvsagt var dere det. Dere var "kjempetøffe" forbanna tapere... Så ut som en gjeng som hadde falt ut av skolen og funnet et samhold hvor de følte seg velkommen. Ikke ulikt sataniske grupper som vel også søker de utelatte fra samfunnet når det gjelder rekruttering. Samme det - så lenge de sloss mot hverandre skal de få lov til å fortsette for min del.

Hovedtribunen på Åråsen må være tidenes dølleste gjeng. Først etter 70 minutter kunne man høre lyd fra dem. Helt greit oppmøte fra Fredrikstad og ikke ueffent lydnivå igjennom kampen heller!

Selve LSK-laget består av en gjeng søplehuer som aldri skulle fått lov å spille fotball. Det gjør de vel heller ikke. Først sparker de treneren. Så sparker de spillerne. VÅRE spillere! Uten at dommeren slår så veldig hardt ned på det. Jeg regner ikke med at de var stygge hver gang en FFK-spiller var nede - har vel aldri sett så mange lange stopp i spillet i en kamp før. Var vel rundt 15 ganger at en FFK-spiller lå nede i løpet av kampen?

Gikk ei kule varmt mot sluttminuttene som resulterte i brøling fra meg og undrende blikk fra dem rundt meg - men fin måte å få ut aggresjonen på. Og hvilken herlig følelse det var da dommeren blåste og vi for andre gang hadde slått de neadertalende svinepelsen av noen sauebjeller fra stasjonsbyen. En by som for øvrig er så gjennomført stygg at den var mye penere da vi gikk tilbake i mørket. Byforskjønnelsen er i hvert fall lettvint der. De kan bare skru av samtlige gatelys i tillegg!

Herlig med tre poeng. Enda deiligere er det at det er mot LSK. Og når nesten alle resultater går vår vei så er det bare best!

Møtte for øvrig to særdeles blide brasilianere på torget i byen før jeg tok bussen hjem til Hvaler!

Laughing

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340