Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 03 okt 08, 23:10

Opprinnelig postet av hedvalen

jeg for min del synes det er veldig rart at særpinger følger ffk , det er unaturlig..

 

vet at det er rundt 1000 særpinger som er på ffk kamp vær gang , å jeg for min del kunne egentlig vært foruten dem som står å synger "driter på fredrikstad by "på vintern i amfien  ..blir egentlig bare kvalm av tanken, selv om det hadde vært værre hvis det var omvendt.

de siste gangene vi har vært i sparta amfi så har vi bare sunget reis opp hvis du er ffk :P  hehehe vær gang blir hallen stille å man kjenner en flau stillhet i hallen da mange kjenner seg igjen ,, vet blandt annet at halvparten av styret til det "sparta supoorter greine " er på stadion

Vel 1000 supportere x 3250,- pr sesongkort = 3.250.000,-  hmmm det er jo hele Stjernens budsjett det!! Eller var det underskudd det som var på 3,2 mill???

Du fremhever jo akkurat grunnen til hvorfor hockey aldri blir noen stor sport. Hvor mange er det i Stjernen-hallen hver kamp? knapt 1000 stk.

Tror du RBK supporterene klager for at hele Midt-Norge heier på de og går på kamper? Tror du kanskje det er litt derfor de har 17-20000 supportere på kampene sine..?? OG jeg er dessuten sikker på at du heier på RBK i kampene de har i Champions leauge, selv om du "pisser på RBK" når Fredrikstad møter de.

Du og ditt like med sneversynthet og dobblelt-moral blir litt for dumt når du i samme åndedrag sier du heier på ett lag fra ENGLAND 150 mil i luftlinje herfra. 99% av alle de som heier på sitt respektive lag der borte har jo aldri satt sine ben på stadion til laget de "elsker"

Det finner jeg mer merkelig enn at en fra sarpsborg drar til Fredrikstad for å se tippeligafotball!

Yes! Der fikk jeg sagt det, deilig å få ut litt "St. Anger" ;)

 

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340