Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 okt 08, 16:08

Opprinnelig postet av morradi
Greit nok Holters, men FFK har likevel gjort en slett jobb når det gjelder disse to ungguttene. Det tung lang tid før de fikk noen form for oppfølging i det hele tatt.

(...)

Jeg tror alle med litt kjennskap til hva som har foregått er enig i at FFK har gjort en heller dårlig jobb med disse to ungguttene. Men gjort er gjort - nå får vi se fremover og håpe klubben har lært. Det tror jeg!

Nei da, jeg forsvarer på ingen måte jobben FFK gjorde. Klubben ønsker å bli flinkere på dette, og har nok lært av sine feil - både når det gjelder kartlegging av talenter og deres holdninger, men også integreringsprosessen. Poenget mitt var at det er nok å kritisere FFK for i denne saken til at man ikke trenger å finne opp enda flere ting å kritisere klubben for. Derfor påpekte jeg at de faktisk fikk språkopplæring, og som andre har nevnt her, så gikk de faktisk på folkehøyskole i starten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340