Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 01 okt 08, 11:13

Det er bare tilfeldig at jeg svarte etter innlegget ditt om Trulsen.

Du er langt fra en versting her inne..Innocent

Og jeg ser motivet ditt i forhold til en balansering av info om hvor god spilleren er eller ikke...

Jeg har også meninger om mange spillere i FFK inklusive unge Trulsen... men jeg gjemmer meg ikke bak et alias på en nettside.

Dessverre så har anonymiteten på slike sider kommet for å bli, og ja det blir mer debatt av det...

Så får andre vurdere om det bare er positivt..

Jeg har ikke sagt at man ikke skal få lov til å være kritisk, men oppfordret til å være varsom..

Etablerte tippeligaspillere på 25 år ++ tåler litt mer enn en urutinert 17-18 åring. Det er ikke så lett å filtrere vekk alt som blir skrevet.

Husk at de spillerne som kommer opp i FFK nå (lokale) daglig er inne og leser om sitt lag og favorittspillere her inne.

Og det skal ikke så mye til for å ødelegge en ung ambisiøs spillers selvtillit..

 

Når det gjelder sjikane av spillere omtalt som "ubrukelige" , "elendig" , "selg møkka til sarp" etc... så forteller det mer om den som skriver det..

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340