Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 01 okt 08, 10:50

Opprinnelig postet av Rafn

Ufarliggjør for hvem ? For den som skriver det ja...

 

Jeg mener det ufarliggjør budskapet for de som eventuelt blir kritisert, men det er mulig du ser det annerledes. Men hvis det er slik at man anonymt skriver ting man ikke tør å sette navnet sitt under så kan du ha rett. Igjen handler det om forskjellen på å ha kritiske meninger og det å drive ren sjikane.

Jeg mener definitivt at det er på sin plass at man er kritiske til A-lagsspillerne på nettforum som dette, så lenge man holder seg innefor normal folkeskikk. I de fleste tilfeller er det også en balanse der det er mange meninger for og i mot. Mitt kritiske syn på f.eks Trulsens utvikling denne sesongen er en dråpe i havet sammenlignet med alt det, i mine øyne overdrevet, positive som kommer frem på dette forumet og i FB. Det legger vel også ett press på spilleren? Er enig i at man bør være mer forsiktig med å være kritisk til rekruttene.

Anonymitet på nettforum er nok ett konsept som har kommet for å bli. Like it or not.

Ett spørsmål til slutt. Hvem skal man kunne være kritiske til? Ikke at jeg tror du vil drepe alle kritiske holdninger. Er bare nysgjerrig på din mening om dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340