Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 30 sep 08, 18:18

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Husgutt

Tror dere Lasse tar tilbake plassen om Daniel blir?  Luksusproblem detteCool

Tror han skal få slite for plassen, hvis det ikke går "politikk" i å bruke Lasse...

Mange måter å la det gå politikk i det Den største vil mest sansynelig om så er, vere et videresalg. Der vil jeg mene at Lasse har et større potensiale for klubben .  Det neste er å vise at de lokale blir forfordelt  for identiteten til klubben. Men tror bestemt Lasse tar plassen tilbake, dette fordi jeg tror Lasse vil styrkes av skaden, han trives best under press,samt at jeg mener han har et større potensiale en  Daniel. Ikke noe som jeg har sett som skal tillsi at Lasse ikke tar tilbake plassen. Ser mange sterke sider hos begge, men mener Lasse er en mer komplett keeper, spesielt med flere kamper i bakenden. Lasse startet med en feil mot Brann, og etter det spilte han uten feil frem til kampen mot Vålerenga, der han gikk av med skade. Så politisk kanskje også klubben ser en fremtidig lanslagskeeper, noe som betyr mye ved videresalg, mit tips er at Lasse er på sin første landslagssamling i mars om han er skadefri tilbake, og i full trening.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340