Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 sep 08, 21:01

Wallace var bare så ekstremt god en periode i 2.omgang at det er helt utrolig. Så offensiv har jeg aldri sett ham før!!! Og syns også han klarte seg bra i en 1.omgang hvor vi var helt tafatte. Har full kontroll bakover i 90 minutter og er meget god offensiv+ enda et frispark som er nære på å gå inn. Fantastisk!

Syns også Everton var bra. Han er veldig, veldig god på små flater og en skikkelig brasiliansk spiss. Men det jeg ble imponert over er at han faktisk ofte gikk på de rett løpa, og posisjonerte seg bra. Sjeldent i offside! I tillegg jobbet han hele kampen meget godt, flott å se på!

Örlund er igjen kjempegod, og har en fantastisk redning på et skudd fra Stian Ohr. Kouadio syns jeg kommer inn og gjør akkurat det han skal gjøre- jobber. Godt innhopp. Har syntes han har vært lat når han har kommet innpå før, men nå var han veldig pigg! Martinsen litt rusten, men en bra kamp! Gardar jobber også bra, og når touchen hans blir litt bedre vil han være nyttig.

Men når det er sagt, 1.omgangen var pinlig dårlig! Heldigvis våkner vi opp i 2.omgang og spiller festfotball til tider, men om vi skal ta medalje holder det ikke med 45 gode minutter..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340