Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 mai 04, 02:00
De fleste som går hjem før kampen er slutt gå rett etter et mål til motstanderene, hørte at i kampen mot stabæk gikke folk hjem rett etter at de satte inn 2-0, er dette bare tilfelsdig??-nei, de som gjør dette er noen forbanna medgangsupportere som ikke tåler motgang, kall meg gjerne lykkepillebruker og den slags men jeg sitter ihvertfall til kampen er ferdig og STØTTER klubben når de trenger det!

Til dere som går hjem lenge før kampslutt(pga resultatet) BLI sittende til dommer`n blåser av kampen eller gi f*** i å gå på kamp, FFK trenger ikke folk som bare er med i medgang!

Vis laget at du støtter døm, greit at du er misfornøyd, det kan alle bli, men de trenger støtte, ikke folk som snur ryggen til å sier, "jeg gidder ikke komme hit noe mer"- for så å dukke opp igjen ett par uker senere (når laget har vunnet en kamp eller to igjen)

Alle lag har noen "down perioder" FFK har sin nå, det varer ikke lenge.(håper/tror jeg)

Er så dritt lei medgangsupportere så jeg kunne spy! Hvor var dere når FFK hadde motgang i 20 år??? Satt hjemme å klaga forran radion, eller dere gadd vel ikke følge med på FFK i det hele tatt vel? men når de er i tippeligaen, ja da skal dere på kamp igjen, helt til de taper ett par kamper da, nei da gidder vi ikke mer......

Fyf**** for noen tullingær!!!! :mad:


(deilig å få ut litt agresjon, bedre å skrive enn å bedrive blind vold)

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340