Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 15 sep 08, 00:01

Jeg bor en kilometer fra Lerkendal og går rett forbi Brakka på vei til jobb. Lurer på om jeg skal stikke innom i morra tidlig og lese Jarstein en lekse, makan til kødd. Og Annan. Håper ikke Barsom blir utsatt for det samme som Tor Trondsen, for hans del var det jo hjernerystelsene i 2004 som endte Tippeliga-karrieren. En ny smell så kort tid etter den mot Ham-Kam kan være alvorlig.

Forøvrig må prisen for rundens surrehue gå til dommer Sælen. Lot RBK-erne slippe unna med mye sutring i første omgang, før han avsluttet den med å først gi et feil frispark, og deretter vise ut Kvisvik og la Jarstein slippe unna. I 2. omgang ble han heldigvis strengere med gulkortene for klaging.

Pepper til Raymond. Skal du tilte på JArstein så reis deg opp og gi ham en rett venstre. Det sparket så bare dumt ut. (Jeg kødder selvsagt, han burde ha såpass selvkontroll at han ikke tyr til vold der).

Pepper til hele laget for den første halvtimen. Rævva, rævva, rævva, RBK eide den første halvtimen totalt og vi skal prise oss lykkelige over at de stinker på avslutninger.

Blomster til hele laget for arbeidsmoralen etter pause. Forbilledlig. Og en ekstra blomme (eller kanskje en pils?) til FWP for det framifrå frisparket. Mer av den sorten, takk!

Jeg tror vi tar andreplassen. Stabæk er det ikke noe å gjøre med.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340