Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 sep 08, 13:23

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av HotDream

Som du kanskje la merke til (eller ikke?) så satte jeg et spørsmålstegn bak setningen om at jeg har hørt Elvestad spiller bra... Jeg har ikke sett hverken Elvestad eller Hoti, men hører gode "rykter" om Elvestad. Om han spiller bra vet jeg ikke, men å gi ham skylda for at 2dre-laget lekker som ei sil som du sier, blir vel litt drøyt? Særlig med tanke på at du drar fram Hoti som "ryddegutt".....?

Hadde uansett vært moro om Elvestad (og Hoti også) kunne ta steget opp i løpet av høsten/vinteren... Tror du noe på det?

Jeg å har hørt, og også selv sett at Martin spiller bra, men som sagt ikke i rollen som Wehrman har.

Det jeg har hørt av en som har familiære forhold til en eks-FFKspiller er at Martin Elvestad er et kjempestort talent, men at mye sitter oppe i hodet på ham. Bjørkøy skal visstnok hatt en tendens til å hakke litt på Elvestad, noe som skal ha gjort at han har mistet litt selvtillit.

Nå vet jeg jo ikke om dette er sant eller ikke, men jeg har trua på Elvestad faktisk. Og skal vi bli en bedre klubb i fremtiden bør vi etter min mening satse på unge spillere. Vi tar mest sannsynlig ikke gull i år, så får det bli en avveining: Satse ALT for å få medalje, eller tenke fremtid og forberede oss for gull neste år?

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340