Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 08, 22:15

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ja, faktisk. Det tenkte jeg faktisk ikke på FFK1903. Vi trenger jo en utpå der, og slik han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen.

Siden du ikke er kjent for å være noe særlig optimist Haugen, så ser jeg det som svært interessant at du mener Everton er en perfekt høyrekant.... Eller??

Hvorfor jeg moderere meg litt ?? Jeg skriver : som han fremsto mot Mjøndalen så virker han som en helt perfekt spiller på denne plassen. Nå må vi huske at dette var en 2.div.kamp. Det kan godt hende han er helt ubrukelig på høyre siden mot Tippeligaspillere. Men det er i hvertfall verdt et forsøk. Er dere ikke enig i det heller ??

Som midtspiss så virka Everton veldig stasjonær, og lite bevegelig. Samme var det med Trulsen i denne kampen. Men det kan jo være kampbildet som gjør at det ble som det ble.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340