Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 31 aug 08, 21:02
Endret: 31 aug 08, 21:05
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av MadMax

Jeg er enig med stjernengutt. Dette er utelukkende positivt for Stjernen. Konstellasjonen Joramo, Bergstrøm og Andersen tror jeg faktisk kan gjøre underverker for Fredrikstads stolthet!

Jeg tror derimot ikke at dette betyr exit for Uffe. Men måtte jeg velge, så hadde jeg heller valgt å ha det styret som nå finnes fremfor Uffe som trener. Men Weinstock har nok MYE mer trenerkunnskaper enn hva Morgan har.

(Irriterer meg for øvrig enda at vi lot Enio slippe gjennom fingrene våre, og nå kommer han til å trene Oilers til gull)

 

Hockeymoderator (Per Egil): Jeg slettet noen meldinger som bare var gneldring. Prøv og hold dere til temaet som diskuteres.

 

Tenkte på den eventuelle konflikten mellom Bergstrøm og Uffe. Men tenkte ikke på at Morgan og Uffe har jo en flott fortid sammen. Dette sammarbeidet tror jeg kommer til å bli kjempebra. Morgan er allerede ute å "krever" hockeygymnas til Fredrikstad., Gi denne ledergruppen vi nå har ett par tre år, så er vi der smurfer.  :O) Tar de skikkelig tak i halljobbingen nå, så er vi snart der vi skal være. Den ubestridte storebror i østfold.

 

Jeg deler dog ikke den almenne oppfatning om at Sacilottoen var en gud. Syntes han til tider var meget passiv og virket totalt uinteressert i boksen. Hvem som helst nesten kunne trent det laget han hadde til sølv. Men håper jeg tar feil av mannen. Trener han Oilers til en bedre plassering en smurfene, skal jeg også opphøye han til messias  ;)

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340