Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 31 aug 08, 01:48

Jeg syns det er mye sutring her nå! Gode gud, er det noen som trodde det skulle gå smertefritt å selge Tarik? Sett bort fra ignorantene som mente han var middelmådig og ikke viktig for laget, var det lett og se at han betydde enormt mye gjennom samspillet han hadde med Gardar og det faktum at uansett hvor ræva dag han hadde, så bandt han opp motstanderens forsvar  ganske bra og skapte rom for andre i kraft av dette.

Personlig mener jeg at når vi solgte Tarik, så solgte vi også den lille sjansen vi hadde på gull i år (som uansett hadde vært milevis over all forventning).

På toppen av det hele har vi hatt nøkkespillere skadet i tur og orden i det siste, at vi allikevel opprettholder en stabil poengfangst synes jeg er bra. Det viser trygghet, og at vi har utviklet oss fra heisturlaget vi pleide å være. Tidligere sesonger hadde både Kamma-kampen og AAFK gått til helvete med 0 poeng hvis man måtte rokere på laget i den grad som Grönnis har måttet slite med i nylige kamper.

Dominic synes jeg var lovende, og han kom tross alt til tre store sjanser, på meg virket det som om han har stor teft for mål og evne til å være på rett plass til rett tid. Dette er himmelvidt fra Fofana, hvis eneste evne så vidt jeg kan huske var å få ballen på høyresiden, dribble seg litt inn i kassa og fyre av en misslykka lompe eller miste ballen. Everton gjorde seg heller ikke bort de 10 minuttene han fikk.

Vi blir kansje ikke seriemester i år, men faen for noen syvmilssteg vi har tatt i løpet av en sesong.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340