Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 22 aug 08, 13:46

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Vi får også håpe at dem to siste er mer interresert i å BLI intergrert enn det Kuadio og Fofana har vært. Etter hva jeg har hørt har spesielt sistnevnte vært lite inerresert i å lære seg språk og bidra i sosiale tilstelninger. Regner med at dagens ledelse også her har tgjort ett bedre forarbeid... Har jo godt veldig bra med Wallace...

Spillerne kommer hit for å bruke dette som et springbrett til en fotballkarriere i en større liga. De vet at stopper det her kan sjansen være spolert for evig og alltid. Kouadio og Fofana, akkurat som MacDonal og Garro, kom hit som veldig unge gutter. Det er klart de krever ekstra oppfølging. Når fire av fire forsøk blir feilslått blir det for dumt å skylde på spillerne. Tror FFk har noe å gå på i denne sammenhengen, uten at jeg aner om det noen spesiell som har ansvaret. Tror rett å slett at de trenger på sette denn oppfølgingen i system.

Wallace er noe eldre, og han kom også fra en annen europeisk klubb, og ikke direkte fra Brasil.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340