Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 aug 08, 10:56

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Har ihvertfall Screaming apple utgivelsene, Sneakers 7"ene, og blast off var vel på thats entertainment ?

Stemmer, det. "The Bratbeat" (CD-utgaven) var også (formelt sett) på That's Entertainment (LPen var på Screaming Apple). Du kan jo sjekke her om du mangler noe viktig (inneholder dog ikke utgivelser uten meg Wink ).

Opprinnelig postet av Glenn Glitter

Fikk signert sjiva etter en gig på st.croix tror jeg . Hvem gig husker jeg ikke... Så dere flere ganger der , husker du den med Kwyet kings og Yum Yums... Legendarisk !

Spilte vi på St. Croix med Kwyet Kings og Yum Yums? Jeg mente vi spilte i Oslo, Moss og Halden (pluss Köln og Kortrijk). Mulig vi dytta Fredrikstad inn der også. Festlig liten mini-turné uansett, det der! Den mest legendariske konserten var vel i Köln da Arne Thelin fikk et ublidt møte med en "fan"... takvifte. Han sang vel et par låter til før ambulansen dukka opp (og brukte den blodige genseren sin på scena i Belgia etterpå).

Ah... memories! Kiss

(Edit: Fant en anmeldelse fra Demokraten om BB/KK/YY-konsert på St. Croix i '94, gitt! "...sørget for en stemning som knapt kan la seg beskrive med ord". LOL!)

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f