Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 aug 08, 15:24

Sakset fra vgd :

 

 "Regner med FFK har gjort grundig og god research her. Kan fortelle at Everton Santos da Costa er eid av Gremio og spilte i fjor en middelmådig sesong i Brasiliansk 3. divisjon.

Han er nå utleid til Brasiliansk 4. høyeste nivå og spiller slett ikke for Maringa, men gikk ned en divisjon til Paulista. Virker som en skikkelig superstjerne dette her.

Får meg virkelig til å lure, men er FFK virkelig klar over at dette er en spiller som er kastet nedover i det Brasilianske systemet desto eldre han blir? Med sine 22 år, kan man vel neppe kalle dette et talent heller.

Et lite forbehold må vi likevel gi siden norsk fotball er helt uvirkelig dårlig. Kan jo for eksempel nevne at Alanzino ikke hadde spilt fotball på 6 mnd da han kom til Norge og ble solgt for rundt 200k"

 

Spiller han ikke i Maringa allikevel? 4 høyeste nivå? hvis dette stemmer ble jeg med ett meget skeptisk. Men vet ikke om vi kan stole på en kar fra vgd akkurat..????

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340