Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 20 aug 08, 11:14

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av denialsander

I

TH framstår jo ikke akkurat som smart med slike utalelser. Har vært litt for mange sånne utspill om spillere.... "ikke over mitt lik", tilbud han ikke kan si nei til" osv....og nå om Wehrman. Mannen framstår som stor i kjeften for egentlig skjer ikke så mye av det han kommer med... I Wehrmans tilfelle sier han dessuten stikk motsatt av det Haugen, på vegne av FFK, sier anngående økonomien. Reklamen "Europris, mer til overs" hvor du får mer penger til overs jo mer du kjøper funker ikke i fotball Terje!!!! :-)

 

Er jo litt ironisk hele greia. TH gikk i sin tid ut og sa at Spillerinvest ikke skulle legge seg i ditt og datt, men han benytter enhver mulighet til å komme med sleivspark mot FFK som klubb. Skjønner godt hvorfor KTE ikke ønsket å snakke med TH jeg.

Forøvrig sitter du ikke igjen med en jævla kr til overs når du handler på EP heller, er bare piss alt sammen, som TH m.a.o

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340