Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 aug 08, 13:25

Opprinnelig postet av MadMax

Jeg får inntrykket av at det er en stor del fans av Dropkick Murphys her, meg inkludert. Jeg lurer da på, er dere fans av andre pønkband også? Som f.eks Bad Religion, Social Distortion, Guttermouth, Pennywise, Green Day, Offspring osv....?

Jeg personlig er glad i rock, metal, svartmetall osv også, men pønk har fra barndommen av alltid hatt en spesiell plass....

Jeg er STOR fan av Bad Religion, måtelig fan av Green Day, og liker litt Offspring. Andre pønk-favoritter er the Ramones (størst av alle!), Sex Pistols, Stiff Little Fingers, Dead Kennedys, Iggy/Stooges (teller dem som pønk, jeg, for enkelhets skyld), litt Misfits, litt UK Subs, litt Sham 69 osv. osv., pluss noen lokale band (inkludert de jeg har vært/er med i sjøl, naturligvis (the Basement Brats, Dammit, Deluxe 66) Wink).

Innen metal begrenser jeg meg vel stort sett til Iron Maiden, en del Metallica og noe Slayer (og da regner jeg ikke AC/DC, KISS og Motorhead som metal). Stort sett resten av den genren kan andre enn meg få lov til å deale med, så er jeg mer enn happy.

Ellers har jeg mange hyllemeter Beatles- og Beatlesrelaterte skiver (+ videoer, bøker osv.), og hører ellers på ting som Pink Floyd, Simon and Garfunkel, Nirvana, Foo Fighters, Frank Zappa, the Sonics, Queens of the Stone Age, Jokke, Raga Rockers, DumDum Boys, deLillos, Odd Nordstoga, Marit Larsen, the Clash, Turboneger, the Yum Yums, Bob Dylan, the Doors, Neil Young, the Kinks, the Who, Dido, Håkan Hellström, Rolling Stones, Depeche Mode, a-ha, Crash Test Dummies, the Eagles, Depeche Mode, Vømmøl Spellemannslag, Ricochets, the Beach Boys, No Doubt, Don McLean, Elton John, Knutsen og Ludvigsen, Dead Moon (pønk, kanskje?), Elvis Costello... you get the picture. Cool

Og så er det fryktelig mye jeg ikke gidder å høre på, deriblant det aller meste som blir sendt på radio for tida (hvilket er den hovedsakelige grunnen til at jeg ikke gidder å høre noe særlig på radio lenger), og så er det en del fet musikk jeg går glipp av fordi jeg ikke har ork til å prøve å finne de få perlene innimellom all møkka.

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340