Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 aug 08, 11:34

Opprinnelig postet av Asgeir

Opprinnelig postet av mysthical

Da anbefaller jeg deg paco om å melde deg som vitne hos politiet eller hos FFK slik at vi kan få luket bort dette. Som alle sikkert er enige om er dette til stor skade for FFK som klubb og PH og BRH. Det er garantert enkelt individer som henger på PH feltet og derfor også medlemmer av enten PH og BRH selv om det de gjør ikke representere PH og BRH holdninger så vil slike enkelt individer ødelegge for alle andre dessverre.

Har FFK og plankehaugen noe med hva folk driver med på fritida? Dette er et mystisk fenomen, og gudene skal vite hva som driver disse folka, men de holder på med noe som i og for seg ikke er forbudt, men som er farlig, naturligvis, og ditto unaturlig for 99,99% av befolkningen.

Denne "aktiviteten" bedrives langt fra stadion, tribuner og supportere, så jeg ser virkelig ikke poenget med å følge opp denne saken, for den har jo ingenting med det vi driver med å gjøre?

Hvis vi hadde grupperinger som dro inn utenforstående på en eller annen måte ville saken ha vært helt annerledes. Dette er jo bare bråkmakere som tilfeldigvis henger rundt der fotballsupportere henger.

Så lenge de lar utenforstående være, det inkluderer også det å slippe å se på en gatekamp, og oppfører seg flott på kamp så ser jeg virkelig ikke problemet med dette fenomenet.

Det blir liksom å sette igang et stort ståhei for å slippe å tenke på at det er noen som synes det er gøy å slåss på nevene...

Hvor skal vi sette grensa? Utestenge folk som grisekjører på vei til eller fra kamp? Utestenge folk som har voldsdom? Hva med folk som fyrer opp bluss på fritida? Hvor langt unna kampstart kan man fyre opp bluss på privaten uten å bli utestengt?

 

 

Selvfølgelig så har ikke FFK, PH eller BRH noe med hva folk driver med på fritiden. Men så lenge disse folkene kommer med den  minste antydning om at de gjør de som supportere av FFK ja så skader dette FFK som klubb og omdømmet til oss supportere. Det regner jeg med at du skjønner også. Media elsker jo å komme med slike nyheter. Som du sikkert er enig i fikk denne lille episoden mye dekkning på både TV2 og f-b før saken ble diskutert her inne. En gang kan folk glemme, men blir det mer av dette ja så skader dette rykte til Fredrikstad by og fredrikstad fotball klubb enten mann vil eller ikke. Derefor mener jeg at vi og klubben bør gjøre det som er mulig for å bli kvitt disse tullingene som bare ødelegger for klubben.

Skjer dette igjen så kan jeg love deg at det kommer til å få ennå mer sendetid på TV2 og mulig det da også begynner og komme i VG osv. Ønsker du virkelig at supporterne av FFK skal fremstå som en gjeng bøller som bare sloss? For husk selv om det kun er 5 stk av 4000 som gjør dette så vil disse 5 personene være med på ødelegge rykte til oss 3995 andre. (for de som liker å kverulere så bare fant jeg på taller 5 hehe, jeg vet ikke hvor mange som var med på det)

Derfor mener jeg dette er et problem som rammer alle som støtter og liker FFK og fredrikstad by, derfor bør vi også få en  stopper for dette.

og at du ikke ser noe problem med at de har noen små gatekamper seg imellom skjønner jeg virkelig ikke at du kan si. Problemet er jo at slike ting ofte fort blir større og kommer ut av kontroll da blir også uskyldige rammet. Er jo ikke lenge siden barn som støttet LSK fikk julig i køben. Er jo bare å se i england også. Problemet er jo også at de gjør storeskader når mann får samme tilstander som i england. Drar mann til Italia var det (vet ikke om det fortsatt er slik) hele tribune seksjoner som ropte sigh heil og gjorde nazi hilsen og ja de sloss ganske mye også. Sier seff ikke at det blir så ille i Norge men at vi nærmer oss slike tilstander skjønner jeg virkelig ikke at noen synes er greit. Håper du virkelig skjønner at det ikke er så mye som skal til for at dette kan skli ut.

PS: det er forbudt vil nok falle under kategorien at mann forstyrre lov og orden så tror nok at politiet hadde bura de inne om de hadde vist om det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340