Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 aug 08, 10:00

Opprinnelig postet av mysthical

Da anbefaller jeg deg paco om å melde deg som vitne hos politiet eller hos FFK slik at vi kan få luket bort dette. Som alle sikkert er enige om er dette til stor skade for FFK som klubb og PH og BRH. Det er garantert enkelt individer som henger på PH feltet og derfor også medlemmer av enten PH og BRH selv om det de gjør ikke representere PH og BRH holdninger så vil slike enkelt individer ødelegge for alle andre dessverre.

Har FFK og plankehaugen noe med hva folk driver med på fritida? Dette er et mystisk fenomen, og gudene skal vite hva som driver disse folka, men de holder på med noe som i og for seg ikke er forbudt, men som er farlig, naturligvis, og ditto unaturlig for 99,99% av befolkningen.

Denne "aktiviteten" bedrives langt fra stadion, tribuner og supportere, så jeg ser virkelig ikke poenget med å følge opp denne saken, for den har jo ingenting med det vi driver med å gjøre?

Hvis vi hadde grupperinger som dro inn utenforstående på en eller annen måte ville saken ha vært helt annerledes. Dette er jo bare bråkmakere som tilfeldigvis henger rundt der fotballsupportere henger.

Så lenge de lar utenforstående være, det inkluderer også det å slippe å se på en gatekamp, og oppfører seg flott på kamp så ser jeg virkelig ikke problemet med dette fenomenet.

Det blir liksom å sette igang et stort ståhei for å slippe å tenke på at det er noen som synes det er gøy å slåss på nevene...

Hvor skal vi sette grensa? Utestenge folk som grisekjører på vei til eller fra kamp? Utestenge folk som har voldsdom? Hva med folk som fyrer opp bluss på fritida? Hvor langt unna kampstart kan man fyre opp bluss på privaten uten å bli utestengt?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f