Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 08, 20:01

Opprinnelig postet av kjo

La oss holde oss til sammenlikningen med ManU. Det er en klubb som spillere i det ypperste i verden drømmer om å spille for. (Penger, sportslig toppklassse, store opplevelser, torfeer..) Det gir United en unik valgfrihet. Nedskaler bildet til norsk fortball: Har FFK en slik posisjon i Norge? Nei. FFK er ikke en klubb gode TL-aktuelle spillere står i kø for å komme til. Det har tida etter opprykk(ene) vist med all mulig tydelighet. Fotballspillere er egoer, lykkesmeder, pengejegere, en del av en stor underholdningsbransje der penga avgjør det meste.  Enkelte unntak finnes nok hos folk med lokal tilknytning og lojalitet til byen og laget; stjerne i byen osv. Skal vi henge med i toppen må vi infinne oss med dette. Derfor er det livsviktig å verne om de vi har fått til klubben av toppspillere, og samtidig jobbe hardt for å få fram egne lokale. Jeg for min min del vil ikke være fornøyd med at FFK etablerer seg  rundt midten av tabellen, selv om de aldri så mye har ryggen rak, og gir storforlangende "leiesoldater" på kjeften når de har blitt for kravstore og sladra pressen for å jekke betingelsene. Jeg vil først og fremst se FFK vinne mange fotballkamper, og helst med en blandig av gode spillere utenfra som blir noen sesonger, og spillere som kan kalles lokale. Kasey er en kjempespiller som er avgjørende viktig, Kvisvik er en lokal "lirare" som jeg faktisk trur synes det er stas å spille i FFK. Men begge lever av fotball, og vil ha ut hver jævla mulige krone. FFK har ikke råd til miste noen av dem, vi er ikke Norges ManU. Ennå.

ManU er et dårlig eksempel, de lot seg pisse på av Ronaldo i hele vinter med hans overgangs-snakk til Real...Cool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340