Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 11:33

Oppvask møte på fredagens trening:

http://f-b.no/article/20080817/FFK/661514427/1220/NYHET

Sitat:

Opptakten til gårsdagens cupbatalje startet med et oppgjør på kammerset. FFKs sportslige administrator Per Morten Haugen toget inn i garderoben etter fredagens trening etter Wehrmans amatørutspill.
- Nå er vi ferdig med å diskutere kontrakter som man ikke er fornøyde med, eller ikke er lange nok gjennom avisene, tordnet Haugen.
- Det er ikke heldig når fokuset kun blir rettet mot enkeltspilleres kontrakter. Det har vært forstyrrende, medgir en av lagets sentrale spillere.

- Synes du Wehrmans utspill var illojalt?
- Det er greit å være uenig, men i lengden tåler vi ikke flere slike soloutspill. Nok er nok. Fortsetter det slik er jeg redd for at det kan få konsekvenser for den sportslige situasjonen.
- Hvordan reagerer du på Wehrmans uttalelser om at FFK ikke har ambisjoner om å henge med i toppen?
- Vi befinner oss i en fantastisk situasjon. Annenplass i serien og vi spilte tross alt kvartfinale i cupen. Det er fasiten.
- Er Wehrman rett mann til å bære kapteinsbindet etter dette?
- Ja. Kasey er 100 prosent profesjonell på banen.
- Har du tro på at dere kommer til enighet om en ny kontrakt?
- Det er jeg ganske trygg på. Vi skal nok bli enige.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340