Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 14 aug 08, 21:50

Leser at Tom Freddy Aune er misfornøyd med resultatene til 2. laget, og at han skylder på dårlig innsats. Spesielt fordi flere av spillerene er i A stallen. Hvis det er slik at det er innsatsen det står på, noe jeg tviler på, så bør vel treneren vurdere seg selv som motivator. Jeg har bare sett 2. laget 4-5 ganger denne sesongen og senest nå mot Stabæk 2. Jeg konstanterer at Stabæk benytter flere spillere som har hatt en del spilletid i TL. På FFK var det kun Martinsen som hadde det samme. I og for seg oppsiktsvekkende og neppe noen topping av laget at Martinsen spilte siden Shabani og Mehrmeti(er ikke sikker på stavemåten) er samspilte og har vært veldig gode i de kampene jeg har sett. Også i kampen mot Stabæk 2 blir Fofana tatt av tidlig i 2. omgang, mens Trulsen får fortsette. Fofana var den eneste som var en trusel mot Stabæk målet, og var også årsaken til at Stenvoll ble utvist.

Det som også er spesielt er at spillere som Elvestad, Shabani, Mehrmeti har vært på aldersbestemte landslag, men tilsynelatende har stagnert. Vi ser stadig at enkelte andre toppklubber slipper til unge spillere og har suksess med det. Lyn er vel det beste eksempelet som stilte med to 19 åringer som midtstoppere. Og det mot powerlaget LSK av alle. Det ble seier det, til tross for at disse unguttene ikke har de samme merittene som vår unge lovende.

Jeg tror det handler om mangel på tillit, og om trenere på junior- og 2. laget som er inkompetente. jeg mener det er pinlig og krampeaktig å skylde på spillernes innsats.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f