Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 14 aug 08, 13:59

Opprinnelig postet av endre

Syns Bush kangaroo skal brukes

Hvorfor skal PH alltid ha barnesanger til alle sangene sine..? Og - til Wehrman, av alle, trenger man vel en låt som er litt mer "hard" enn Skippy? Dessuten er han overhodet ingen kenguru, han hverken hopper eller putter ting i en lomme på magen, så vidt jeg kan se Wink

(For øvrig hater jeg den låta - akkurat som jeg hater Pippi og alle andre barnesanger, må være noe i barndommen...)

Opprinnelig postet av endre

AHA låta kan også brukes på andre spillere, Barsom, Totte har navn som passer inn i melodien :)

De andre navnene du legger frem er forsåvidt gode kandidater til en egen sang, men jeg vil påstå (og her legger jeg faktisk noen års musikalsk erfaring til grunn) at Kasey Wehrman passer bedre inn både rytmisk og melodisk enn Abgar (!) Barsom og Patric Gerrbrand, selv om Gerrbrand sikkert funker. Formålet mitt var å sette sammen noe for Wehrman, i hvert fall...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f