Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 13 aug 08, 07:25

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av MLarsen

- Ingen avtale med Sarpsborg Sparta

 

Raymond - FFK lovte meg jeg skulle få gå

http://www.sa.no/sport/article3715056.ece

 

 

Vel, som i Ighalo-saken, her har raymond/særpelaget ikke fått det skriftelig, dermed ingen avtale. Desuten tror du det virkelig hjelper å komme inn på fffkforumet å mjæle om det til oss ? Tror du virkelig at vi her inne skal påvirke FFK til å gi dere en av norges beste passningsfot gratis ?

En annen ting, Raymond har egentlig ødelagt for seg selv med alle de utalesene i media fra omtrent sesongslutt i fjor til langt ut i denne sesongen. Dette vil bare bli sett på som syting, igjen. fra hannes side...

 

Har flora-lemmane falt i hue på dere i sommer ? Ingen skriftlighet, ingen avtale ? Det er mulig blodfansen syns det er greit, men oppegående rød-hvitere syns selvfølgelig dette vitner om

* dårlig sportslige ledelse (bare det å gi kvisvik denne avtalen i første omgang)

* dårlig moral som kommer til å bite FFK i halen ved en senere anledning. Hvis en samlet organisasjon (administrasjon/styre) aksepterer uredelighet, så er det et sykdomstegn. Dere må gjerne latterliggjøre snurte sarpinger, men det er et problem for FFK som stikker dypere enn en liten nabokrangel


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f